فضائل امام علی از دیدگاه اهل سنت(1)

فضائل امام علی از دیدگاه اهل سنت(1)

 رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند :

علی خیر البشر فمن ابی فقد کفر کنزالاعمال 11-625

علی بهترین انسان است پس هرکه این را نپذیرد کافر باشد

رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند :

علی خیر البریه شواهد التنزیل 2- 471 و مناقب الخوارزمی -62

علی بهترین آفریدگان است

رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند :

علی منی و انا منه تذکرة الخواص
42 و مناقب ابن المغازلی 222 و 233 و خصائص نسائی 78-82

علی از من است و من از علی

رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند :

علی منی کراسی من بدنی مناقب ابن المغازلی
92 و 93 ذخائر العقبی 63 

علی نسبت به من همچون سر من نسبت به بدنم باشد

رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند :
 

اگر جنگلها قلم و دریاها مرکب و جنیان شمارشگر و انسانها کاتب شوند ، فضیلتهای علی بن ابیطالب را نتوانند به آمار آورند مناقب الخوارزمی 2 - 235
 

ادامه دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: عترترمضان
[ شنبه 5 مرداد 1392 ] [ 7:55 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]